21 Ekim 2010 Perşembe

Rapunzel Geliyor


                          Aralık ayına daha çok var. İzlemezsem ölürüm. Yeni bir Rapunzel  animasyon filmi geliyor sinemalara. Jeneriğini çok sevdim. Bu gece sinemaya gittik çocuklarla. Sammy' nin Maceraları'nı izledik." Ozan Güven seslendirmesiyle" sürekli bu gündeme getiriliyor. Kaplumbağayı  falan seslendiriyor, kediyi filan seslendiriyor. Kesinlikle seslendirme çok önemli, hak veriyorum ve biliyorum işin tabi ki reklam kısmı olacak. Hoştu gerçekten bol bol okyanus dibi seyrettik. Şunu da anladım ama Avatar efsanesinden sonra hiçbir üç boyutlu film kesmiyor artık beni.
             Rapunzel masalını  sık sık anlatmışımdır öğrencilerime. Biraz acıklıdır ve çok da eğlenceli değildir ama ama ne yapalım  ki romantik bir masaldır. O zaman ne yapılacak bu masal her yeni gelen kuşağa anlatılacak. İnsan öğretmenini seviyorsa onun sevdiği masalları da sevmeli değil mi? Şaka şaka canım. Yok vallahi kimseye bir baskı yapmıyorum inanın.
             Neyse ben dört gözle bekliyorum aralığı. Rapunzel  prensi esir alıyor sanırım. Prense ise   inanılmaz muzip bir tipleme yapılmış. İşte buldum resmini, bakınız:)

2 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Selam Aylardan Şubat,
Demek bu akşam sinema partisi yaptınız... Çoluk çocuk sinemaya gittiniz:) Ne güzel!

Şimdi Rapınzel deyince, konuyu dağıtmayın demezseniz aklıma bir şey geldi.. Anlatmazsan olmaz ki... İçimde kalır vallahi.

Bakın şimdi. Bir gelin ve damadı hayal edelim. Düğün bitmiş. Odalarına çekilmişler. Gelin önce duvağını çıkarmış. Sonra kirpiklerini.. Sonra beline kadar uzun saçlarını çıtçıtlarından çekip çıkarınca, gelin kısacık saçlarıyla ve çipil gözleriyle kalmamış mı ortada... Aaa! Bu kız evlendiği kız değilmiş ki damadın.. Gelin takma kirpikler ve saçları çıkınca, damat şaşırmış kalmış... Boyundan aşağıya geçmiyeyim şimdi. Öğretmenim ellerime acı biber sürebilir:) Gelin takma olan herşeyini çıkarmış da çıkarmış anlayacağın. Damat ağzı açık kalakalmış:))

Şimdi Rapunzel yaşayaydı... Takma olurdu o saçları yeminle:)) Öykünün devamı nasıl olur hayal kurmalı:))A.Ş filme giderken beni de götürsenize:))

Kusura bakmayın Aylardan Şubat. Ne bileyim? Yazınızı okuyunca bu öykü geldi aklıma... Yaa... Böyleyken böyle..

Aylardan Şubat dedi ki...

Demek filme gitmek istiyorsunuz. Film gibi bir haftasonu bizi bekliyor hazır olun.
Yıktınız bütün Rapunzel düşlerimi, üstüne 5 yıldızlı otel kurmanız lazım:)
Ne yapalım damat da bulduğu ile yetinecek artık:)
Küçük oğlum mutfakta, tüm sarelle kavonozunu bitirmeden gitmem lazımmmmmmmmmm...........