29 Aralık 2010 Çarşamba

Yıl Biterken

Yıl bitiyor işte. Oysa yeni başlamıştı daha. Rüzgar gibi gelip geçti sanki. Hep böyle olmuyor mu ?
Kanepeye uzandım boylu boyunca...
Bu sene neler oldu diye düşünmeye başladım...
Gözlerim tavanda, kollarım plates hocasının öğrettiği gibi  iki yanımda.
Rahatlamaya çalışıyorum ki tüm yılın en önemli olaylarını daha iyi hatırlayayım. Hemen birkaç güzel olay ve an geldi gözümün önüne. Sevindim. Bilgisayarın başına geçtim.
Sonra bu sene çektiğimiz fotoğraflara bir göz attım. Ne kadar da çok güzellik olmuştu bu sene. Ne kadar tatlı anılar vardı içlerinde. Ne güzel duygular yaşanmıştı, ne heyecanlar olmuştu. Hayallerimden biri gerçek olmuştu...
Ne güzel filimler izlemiş, ne güzel  insanlar ile sohbet etmiş, ne güzel yerleri gezmişim.
" Teşekkürler Allahım, 2010 yılında bana sağlık ve huzur verdiğin için. Umarım yeni yıl çok daha kendimi geliştirebileceğim, sevdiklerim ile mutlu olacağım bir yıl olur. Herkesin tüm hayallerinin gerçek olmasını dilerim.

4 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Aylardan Şubat, ne güzel yazmışsınız.
İçim açıldı inanın. Ama pilates demişsiniz ya gülmeden duramadım. Burcu ile pilates üzerine muhabbet etmiştik de geçen günlerde. Sonra sizin de pilates yaptığınızı öğrenince düşümdüm de keşke katılsaymışsınız sohbetimize. Neyse. Mutlu, sağlıklı, bol yazmalı ve okumalı bir yıl diliyorum size ve ailenize.
Sevgilerimle:)

DOREMİ dedi ki...

ne güzel yılı teşekkürle bitirmek,bitirebilmek..yeni yılında bu tatda, bu hazda olsun dilerim ;)

dilek dedi ki...

Pilates deyince plates topu geldi aklıma. Şöyle en büyüğünden almışım mesela. Önce bir güzel şişirmişim..sonra hafif hafif söndürüp üzerine oturulacak kıvama getirmişim. Yetmez..birazdaha söndürüp daha rahatt bir ortopedi yaratmışım. Sonra üzerime yayılıp tv seyretmişim. Ne hoş değilmi. Olmazmı yani pufpdpk pufuduk??
Sağlıklı huzurlu bereketli bir yıl dilerim..bol köpüklü kahveler ve dostca muhabbetler eşliğinde

dilek dedi ki...

Pilates deyince plates topu geldi aklıma. Şöyle en büyüğünden almışım mesela. Önce bir güzel şişirmişim..sonra hafif hafif söndürüp üzerine oturulacak kıvama getirmişim. Yetmez..birazdaha söndürüp daha rahatt bir ortopedi yaratmışım. Sonra üzerime yayılıp tv seyretmişim. Ne hoş değilmi. Olmazmı yani pufpdpk pufuduk??
Sağlıklı huzurlu bereketli bir yıl dilerim..bol köpüklü kahveler ve dostca muhabbetler eşliğinde