14 Şubat 2012 Salı

Sevgililer Günü

Bugün Sevgililer Günü bir aşk şiiri okudum ve  paylaşmak istedim. Bu arada benim için her günün sevgililer günü olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim .


.......


Ne yapmalıyım, sevgilim, sevdiceğim
bilmiyorum nasıl sever başkaları
eskiden nasıl severlerdi,
yaşıyorum, bakarak, severek seni,
aşk tabiatımdır benim

Her ikindi daha da hoşuma gidiyorsun.

Nerde o? Hep bunu soruyorum
kaybolduğunda gözlerin
Ne kadar geç kaldı! Düşünüp inciniyorum,
yoksul, aptal, kasvetli duyuyorum kendimi
geliyorsun sen, bir esintisin
şeftali ağaçlarından uçan.

Bu yüzden seviyorum seni, bu yüzden değil
o kadar neden var ki, o kadar az,
böyle olmalı aşk
kuşatan, genel
üzgün, müthiş,
bayraklarda donanmış, yaslı,
yıldızlar gibi çiçek açan,
bir öpüş kadar ölçüsüz.
Pablo Neruda
 


5 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Müthiş Aylardan Şubat! İnan şiir çarpmasına uğradım. Sarhoş gibiyim.
Yandım!!

Aylardan şubat dedi ki...

İnanki ben de çok beğendim bu şiiri. Düşünsene daha okumadığımız nice aşk şiirleri var.

Cumbadan Kelam dedi ki...

Şiir gerçekten de çok güzelmiş.
Anladım ki.. herkesin duyduğu aşk aynı değil.
Anladım ki..heryaşın aşkı da aynı değil.
Anladım ki haberimizin olmadığı ne çok aşk var.
..Ve görme özürlülerin bilmediği renkler gibi..yabancısı olduğumuz ne çok güzel duyumsama.
Şiirlerdir belkide bizi bunlarla tanıştıran.
Sevgiler Tuğba Kardeşim.

Aylardan şubat dedi ki...

Bir şiirden bu kadar çok çıkarsamada bulunduğunuza göre siz sezgileri çok kuvvetli ve yaşamda oldukça mesafeler kat etmiş biri olmalısınız.

Cumbadan Kelam dedi ki...

Evet Tuğba Kardeşim.
Çok sevgiler gördüm
Aşıklar oldum..
Ümitlerden çıktım..
Kederlere düştüm.
Acılarla yoğurulup ders almayı.
Varlıkta şımarmamayı
Yoklukta şaşırmamayı öğrendim.
Ama biliyorum bitmedi.
Hayat bir sınav.
Amacım 10 üzerinde 4.5 la geçmek.
Tekrar sevgi ve saygıyla.