23 Ekim 2010 Cumartesi

Jonny Deep KRİZİ mi, Çikolata KRİZİ mi?

                   Uzun zamandır "Aylardan Şubat" a müzikler eklemeği düşünüyorum. Fakat bunu bir türlü icraata geçiremedim. "Ne yapayım ben de sevdiğim şarkıların sözlerini koyarım bloguma" diyorum bazen. İşte son günlerde favorim olan şarkı.
...
Yüzündeki çizgilerinle saçındaki beyazlarla              
Benim için eskisinden daha güzelsin
Bırak varsın geçsin yıllar
Bitsin artık bu korkular
Her yaşın ayrı bir güzelliği var

Duygular vardır duygularla beslenen
Belki yaşadık biz çok erken
Bir dönem gelir ömür boyu özlenen
Her anı canım seninle geçen
"Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır" ve ben Jonny Deep' e doğru koşuyorum :) Derler ki çok kilo almış( bana ne),derler ki çok içiyormuş( size ne) ve diyorum ki;
                                                   Yüzündeki çizgilerinle saçındaki beyazlarla              
                                                   Benim için eskisinden daha güzelsin
Sonra emin adımlarla gidiyorum mutfağa ve bir sade kahve yapıyorum kendime. Dolaptaki mini arşivime bakıyorum ve "Çikolata" yı alıyorum elime. DVD ye koyuyorum bu şahane filmi. Kapkaranlık ve kimsesiz salondaki  koltuğa kuruluyorum ve kendimi bırakıyorum filmin büyüsüne. Ona diyorum ki" Jonny, ne olursa olsun favorim kalacaksın".

2 yorum:

hayal kahvem dedi ki...

Selam Aylardan Şubat,
Bloğunuza müzik eklemek konusunda Tomrukcan'dan yardım isteyebilirsiniz:)

Jonny Deep'le hiç işim olmaz ama çikolata krizi her daim bünyemde mevcuttur:)

Hele o seyrettiğiniz Çikolata adlı filmi var ya kimseyle birlikte seyredemem. Çikolta cimrisiyimdir ayrıca... Kimseye çikolatamı da vermem:)

Aylardan şubat dedi ki...

Selam Hayal Kahvem,
Jonny Deep ve çilolata gibi tutkular benim için hayatı güzel kılan ayrıntılar. Mutluluk biraz da ayrıntılarda gizli bana göre. Ya da ben kimsenin umursamadığı şeylere önem veren biriyim galiba. Mesela kokular bir ayrıntı olabilir bazı insanlar için, benim içinse çok önemli. Bazen koku almasam nasıl yaşarım acaba diye düşünürüm.
Bence sizin de vardır bazı ayrıntılarınız bunları merak ettim?
Çikolata bizim evde hiç kalmaz, asla bayatlamak gibi de bir şansı olamaz. Dostlar geldiği zaman kahvenin yanına ikram etmek çok isterim ama evde tek bir çikolata kalmamıştır genellikle. Nereye saklasam evdeki fareler bulurlar. Ya da ben bir kriz anında yemişim dir.
Sevgiler...