26 Ekim 2010 Salı

BENDEN GEÇTİ AŞK

BANA SENİ UNUTTURACAK
BİR YER YOK BU DÜNYADA
DAYANMALIYIM YAŞAMALIYIM
SENDEN KALANLARLA
SENLE BAŞLADI SENİNLE BİTTİ
GÖÇMEN KUŞLAR GİBİ
Bİ VAKİTLİKTİ
BENDEN GEÇTİ AŞK
BANA SENİ UNUTTURACAK
BİR YER YOK BU DÜNYADA
DAYANMALIYIM YAŞAMALIYIM
SENDEN KALANLARLA
SENLE BAŞLADI SENİNLE BİTTİ
GÖÇMEN KUŞLAR GİBİ
Bİ VAKİTLİKTİ
BENDEN GEÇTİ AŞK
GÜNDÜ AĞARDI GECEYDİ KARARDI
AÇTI KAPIYI KENDİ KAPATTI
BENDEN GEÇTİ AŞK
BENDEN GEÇTİ AŞK
TESADÜFLER HİKAYESİ BULDUĞUM GİBİ
KAYBETTİM SENİ...
SENLE BAŞLADI SENİNLE BİTTİ
GÖÇMEN KUŞLAR GİBİ Bİ VAKİTLİKTİ
BENDEN GEÇTİ AŞK...
GÖKSEL BENDEN GEÇTİ AŞK ( şarkısının sözleri)

10 yorum:

hayal kahvem dedi ki...

Selam Aylardan Şubat,
Bu şarkıyı hiç dinlememişim sanırım. Hatırlayamadım. Niye bu sözleri seçtiniz diye sorsam.. Peki sormayayım... Herkes ağzını mühürlesin... Yanlızlık paylaşılmaz. Paylaşılsa yalnızlık olmaz... Üstelik yalnızlığı çok severim.

Bilmediğim bir şarkı sözünü okumamı sağladığınız için teşekkür ederim.
Sevgiler,

hayal kahvem dedi ki...

Keşke şarkıyı dinleyebilseydim.
Acaba Tomrukcan'a sordunuz mu A.Ş..
Yardımcı olabilir belki size...

Aylardan şubat dedi ki...

Aşkın benden geçtiğine inanıyorum diye bu şarkıyı koydum. Şarkıyı dinlemek için google' ye yazmak yeterli oluyor. Hoş sözler ve yorum. Zil çaldı, sevgier...

hayal kahvem dedi ki...

Hey, Aylardan Şubat.. Ne oldu size?
Olur mu ama? Kabinizin böccü mü öldü yoksa A.Ş? Lütfen yapmayın böyle..

Aşk sizden geçer mi hiç? Aşk konusunda ne öğrendiysem sizden öğrendim A.Ş... Bana bir gün gelir aşk benden geçer dememiştiniz... Bu yeni ders konunuz mu yoksa öğretmenim?

Aylardan Şubat, haydi bu akşam sizinle kahve içelim. Sonra romantik bir film seyredelim. Ben size aşk üzerine bildiğim tüm şiirleri okuyayım. Ezberim yok ama.
Küçük bir kağıda yazar, gizlice o kağıttan okurum olmazsa... Aşkın kanunu yeniden yazarım sizin için Aylardan Şubat... Yoo..Alışık değilim sizin "benden geçti aşk" demenize.. Yooo..Siz bu akşam saat 7 de Kahve Dünyasına gelsenize:)

Nessuno dedi ki...

Yaz aşklarını biliriz kısadır...

ama sahilin kokusu çeker bizi...

pervane oluruz yosunların yeşilinde...

sevgiler...

Aylardan şubat dedi ki...

Sevgili Hayal Kahvem,
Bir ayarlama çekeyim, ben size dönerim. Siz filmlere bir bakın, uygun bir şey var mı? Yarım Kalan Aşka gidelim isterseniz:) Sevgiler...

hayal kahvem dedi ki...

Heyyy... Tamam... Aslında akşama pilatese gideceğim ama... Gitmem sizin için AŞ... Ne olacak ki... Yarım Kalan Aşk mı? Gene mi? Eyvaaahh! Kuzum hiç yarım kalmayan aşk olmayacak mı:))Aşkın hazin kaderi mi bu Allahaşkına???OF!

Tamam Aylardan Şubat. Bana bir işaret gönderin... Hemen kafede biteyim:))

Aylardan şubat dedi ki...

Yorumunuzu çok sevdim. Teşekkürler Nessuno.

burcupc dedi ki...

Sizi kıskanmadım desem yalan olur. Hayal Kahvem ve Aylardan Şubat. Keşke ben de yakın olsaydım, gelir yan masanıza oturur, keyifli sohbetinize gizliden kulak misafiri olurdum. Ne iyi olurdu...

Çok güzel bir şarkı severim ben de...

Sevgiler.

Aylardan şubat dedi ki...

Merhaba Burcu,
Bizimle olmanızı ben de çok isterdim. Kim bilir belki bir gün biz İstanbul' a geldiğimiz de olabilir.
Sevgilerimle.