17 Eylül 2010 Cuma

             Maraton Başlıyor:))
        
           Bu yazıyı yazarken bir yandan çok sevdiğim bloglara bakıyorum, bir yandan çenesi hiç durmayan beş yaşındaki sevimli oğluma laf yetişitiriyorum.
           Bu arada elime bugün geçen Bölge Zümre Öğretmenler Toplantısını okuyayım diye çantamı karıştırıyorum.
           Büyük oğlum ise sekizinci sınıfa geçti ve biz ne rahat anne babayız ki dershaneler başlamış, üç hafta geçmiş hiç ilgilenmemişiz. İşte şimdi eşim ve oğlum dershanelerle görüşmeye gittiler.
           Bu arada aygaza koyduğum iki tencere yemekte gözüm, güzel pişmeleri lazım, zira çok ta açım.
           Bu gün okula gitmek için hazırlanırken gözüme siyah topuklu ayakkabılarım takıldı. Neden olmasın giyeyim dedim. Üstüne de tam uygun bir etek ve ceket giydim.Benim minik öğrencilerime hoş görüneyim . Herşey çok iyiydi taki son derse kadar. Son derste ayakkabı ayağımı çok acıtmaya başladı.
           Neyse zil çaldı ve minikleri ailelere teslim edip kendimi can havli ile eve atıp, ayakkabıları verdiği acıyı unutana kadar giymemek üzere  rafa kaldırdım. Oysa çok paralar dökerek ve çok ta severek almıştım kendilerini. İşte sizinle kutuya girmeden önceki son halini paylaşıyorum.
          Pazartesi  okula giderken en rahat ayakkabımı giymeye karar verdim.           

10 yorum:

hayal kahvem dedi ki...

Öğretmenim topuklu ayakkabılarla gittiniz okula öyle mi:) Ne hoş! Ovvv! Kız öğrencilerin ne gözü kalmıştır size! Bayılmışlardır inanın.. Acaba ne yemek yaptığınızı öğrenebilir miyim? Karnım acayip acıktı:) Bu akşam hamsi istiyorum ben... Şöyle yanına "Eylül'de gel" şarkısı ile hazırlayacağım ve deli gibi karıştıracağım salatayla birlikte:)) İşimi bırakıp eve mi gitsem acaba? Ama bugün Cuma ya...
Of, o kadar çok işim var ki anlatamam... Bitirmeliyim... İki kap iş var... Halletmeliyim...
Hemen.. Görüşmek üzere:)

O değil de Aylardan Şubat, ayakkabıların altındaki o pembe şey nedir? Bayıldım rengine:)
Sevgilerimle...

Dilek dedi ki...

Yeni okuma yazma döneminiz kutlu başarılı olsun inşallah.
Öğretmen olmanın zorluklarından biri de bu herhalde. Ama miniklerinize değer vermeniz ve örnek olmanız çok güzel bir şey.
Biliyormusunuz yazın ben ne yaptım bir seferinde. İnce uçlu makasla ayakkabımın vuran yerini oyarak kesip attım. Sonra aynı işlemi diğer teke de uyguladım . Böylece ikisi de bir örnek oldu :) sevgilerimle.

Aylardan şubat dedi ki...

Merhaba H.K.
Haklısınız topuklu ayakkabı ile okula gitmek hoş oluyor da; dönüşü pek hoş olmuyor inanın:))
Çareyi,hemen leğene su doldurup içine rahatlatıcı bir kaç damla yağ damlatıp ılık suda dinlendirmekle buldum zavallı ayaklarımı.
Ayakkabıların altındaki pembe şey; ayakkabı kutusu. Hemen hediye edebilirim size.
Sevgilerimle.

Aylardan şubat dedi ki...

Sevgili Dilek,
Çok teşekkür ederim. Ayakkabılarımı kesmeye kıyamam, ne olursa olsun onları seviyorum. Aslında neden böyle oldu biliyorum. Uzun zamandır kapalı bir şey geçirmemiştim ayağıma. Bütün yaz sandaletle gezersem başka ne olabilirdi ki...
Sevgilerimle.

Profösör dedi ki...

Bütün öğretmenlere saygılar.

OYA dedi ki...

Yeni dönem maratonunuz güzel ve sağlıklı geçsin..ayak sağlığı da çok önemli bütün yükümüzü onlar çekiyor..hani senelerdir test etmişliğim vardır spor ayakkabı ve babetler ilaç gibidir:=))...sevgiler.

Ekşimsi Erik dedi ki...

söylemeden edemeyeceğim, ablacığım. İnanılmaz derecede yoğun bir programınız var. Ben bunu anladım. Bütün yorgunlukları, telaşeleri bir kenara attım da...

Öğrencilerinize kavuşuyorsunuz ya, işte bu çok güzel.. Umarım hayırlı bir eğitim öğretim yılı geçirirsiniz. Çalışmalarınızda başarılar dilerim..

Dilek dedi ki...

Sevgili aylardan Şubat.
Hani her insan bir roman ya.
Hani her derdin de bir çaresi varya
Hani derdini söylemeyen derman bulamaz ya..
Hani ağlamayan bebeğe mama
vermezler ya..
Hani bir de aylardan şubat..paylaşmak güzel ya..
Kuzum Öğretmenim..uzun lafın kısası şu ayak banyosu ne menem bir şey. Faydası varmı.
Bir tarifini versen de bende yapsam aromatik filan.
Varsa daha duyulmamış şeyler pek onlardan da bahsediversen keşke.
Selam sevgiler ..teşekkürler.

Aylardan şubat dedi ki...

Sevgili Dilek,
Çok hoşsunuz, demek aromatik ayak banyosunu merak ettiniz. Eve geliniz, küçük bir leğene ılık su koyunuz,lavanta yağı ve okaliptus yağı (evde oldukları için) benim kullandıklarım oldu bir kaç minik damla damlatınız. Sevgili ayaklarınızı yavaş yavaş suda dans ettirerek dinlendirme yapınız.Keyifli dakikalar...

Aylardan şubat dedi ki...

Merhaba, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim .İyi bir eğitim yılında her şeyin çok güzel olacağına inanıyorum.
sevgilerimle...